عشق یا دروغ؟

تنهاترین نفس

دلنوشته های تنهایی


عشق یا دروغ؟

بارها با خودم گفتم که دیوونه،ازاین رویای بچگانه ت دست بردار

هنوز هم گاهی اوقات همین رو با خودم مرورمی کنم

عشقم...

واقعا تو ارزش عشق وانتظارمن رو داری؟

واقعا همین طور که من دوستت دارم،تو هم نسبت به من همین حس رو داری؟

این روزها عشق های دروغین زیاده..

کاش میفهمیدم محبت عشقم به من پوشالیه یا واقعی..

کاش تکلیفم روشن می شد

کاش بیشتر از این حسرت روزهای رفته روی دلم نمی موند

 

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.

نظرات شما عزیزان:


سلام آبجی آرزو حالت خوبه خواهری ؟

اجازه میدی ادامه مطلبو بخونم اگر بله

لطفا رمزو تو وبم عنوان کن خوشحال

میشم

شاید اینم دلیلی بشه ک ی بار دگ بعد

چند وقت بیای وبم

مواظب خودت باش


سلام دوست گلم خوبی؟ دلم برات تنگ شده..چه خبرا؟نشغول کنکوری؟
سلام عزیزم خوبی؟ امیدوارم همیشه شاد وموفق باشی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسبـهـ ـا : ✘ادامهـ مطلبـ✘
♥ نوشته شده در شنبه 14 آذر 1394برچسب:, ساعت 14:36 توسط آرزو:

Design By : Bia2skin.ir